نمایه نویسندگان

ا

  • ابرقویی، ناصرصدرا آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزش‌های زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
  • ابوترابی، غلامرضا دارایی موزون بانک‌ها بر حسب ریسک و بازده مقطعی سهام [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 101-114]
  • احمدی، پرویز الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 53-84]
  • احمدی ندوشن، مهدی آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزش‌های زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
  • ادیبی، نسیم بررسی ارتباط بین ویژگی‌های شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]
  • افجه، سیّد علی اکبر بخش‌بندی و شناسایی ویژگی‌های مصرف‌کنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشه‌های خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]
  • افضلی، شیما بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 27-52]

ب

  • باقری، سید محمد بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 27-52]

ت

  • تقوی شوازی، الهه الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 53-84]

ح

  • حساس یگانه، یحیی مدل سنجش انتظارات مشتریان صنعت بانکداری برمبنای ادراک آنان [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 115-136]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا دارایی موزون بانک‌ها بر حسب ریسک و بازده مقطعی سهام [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 101-114]

خ

  • خانلری، امیر بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]
  • خداداد حسینی، سید حمید طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]
  • خداداد حسینی، سید حمید الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 53-84]

د

  • درویشی، مریم بخش‌بندی و شناسایی ویژگی‌های مصرف‌کنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشه‌های خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]
  • دهقانی سلطانی، مهدی اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 125-146]
  • دولو، مریم دارایی موزون بانک‌ها بر حسب ریسک و بازده مقطعی سهام [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 101-114]

ر

  • رضایی تقی‌آبادی، مسلم ارائه‌ی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوری‌سازی داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]

ز

  • زمانیان، صحرا بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]

س

  • سهرابی، روح اله طراحی و آزمون رفتار خرید ناگهانی مشتریان [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 147-182]

ش

ص

  • صادقی، حجت‌الله ارائه‌ی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوری‌سازی داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
  • صفاری دربرزی، علی آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزش‌های زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
  • صمدی، عباس طراحی و آزمون رفتار خرید ناگهانی مشتریان [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 147-182]

ط

ف

  • فاطمی، سیده زهرا نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
  • فیض، داود اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 125-146]

ک

  • کاظمی، علی بررسی ارتباط بین ویژگی‌های شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]
  • کردنائیج، اسداله طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]
  • کفاش پور، آذر نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]

م

  • محمدی، مهناز بررسی ارتباط بین ویژگی‌های شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]
  • محمدیان، محمود طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]
  • مروتی شریف‌آبادی، علی ارائه‌ی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوری‌سازی داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
  • مهدوی، عبدالمحمد ارایه چارچوبی جهت سنجش ارزش بلندمدت مشتریان در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 1-18]
  • موسوی، سیده زهره ارایه چارچوبی جهت سنجش ارزش بلندمدت مشتریان در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 1-18]

ن

  • نعمتی بنادک، احمدرضا آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزش‌های زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]

ه

  • هرندی، عطاءاله نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]

ی