ا
-
ابرقویی، ناصرصدرا
آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزشهای زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
-
ابوترابی، غلامرضا
دارایی موزون بانکها بر حسب ریسک و بازده مقطعی سهام [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 101-114]
-
احمدی، پرویز
الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 53-84]
-
احمدی ندوشن، مهدی
آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزشهای زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
-
ادیبی، نسیم
بررسی ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]
-
افجه، سیّد علی اکبر
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مصرفکنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشههای خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]
-
افضلی، شیما
بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 27-52]
ب
-
باقری، سید محمد
بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 27-52]
ت
-
تقوی شوازی، الهه
الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 53-84]
ح
-
حساس یگانه، یحیی
مدل سنجش انتظارات مشتریان صنعت بانکداری برمبنای ادراک آنان [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 115-136]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
دارایی موزون بانکها بر حسب ریسک و بازده مقطعی سهام [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 101-114]
خ
-
خانلری، امیر
بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیهای الکترونیک در شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]
-
خداداد حسینی، سید حمید
طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]
-
خداداد حسینی، سید حمید
الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 53-84]
د
-
درویشی، مریم
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مصرفکنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشههای خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 125-146]
-
دولو، مریم
دارایی موزون بانکها بر حسب ریسک و بازده مقطعی سهام [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 101-114]
ر
-
رضایی تقیآبادی، مسلم
ارائهی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوریسازی دادهبنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
ز
-
زمانیان، صحرا
بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیهای الکترونیک در شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]
س
-
سهرابی، روح اله
طراحی و آزمون رفتار خرید ناگهانی مشتریان [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 147-182]
ش
-
شفیعی رودپشتی، میثم
طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]
ص
-
صادقی، حجتالله
ارائهی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوریسازی دادهبنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
-
صفاری دربرزی، علی
آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزشهای زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
-
صمدی، عباس
طراحی و آزمون رفتار خرید ناگهانی مشتریان [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 147-182]
ط
-
طباطبایی نسب، سید میثم
مدل سنجش انتظارات مشتریان صنعت بانکداری برمبنای ادراک آنان [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 115-136]
ف
-
فاطمی، سیده زهرا
نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
-
فیض، داود
اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 125-146]
ک
-
کاظمی، علی
بررسی ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]
-
کردنائیج، اسداله
طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]
-
کفاش پور، آذر
نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
م
-
محمدی، مهناز
بررسی ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]
-
محمدیان، محمود
طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]
-
مروتی شریفآبادی، علی
ارائهی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوریسازی دادهبنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
-
مهدوی، عبدالمحمد
ارایه چارچوبی جهت سنجش ارزش بلندمدت مشتریان در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 1-18]
-
موسوی، سیده زهره
ارایه چارچوبی جهت سنجش ارزش بلندمدت مشتریان در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 1-18]
ن
-
نعمتی بنادک، احمدرضا
آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزشهای زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
ه
-
هرندی، عطاءاله
نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
ی
-
یوسفی فرد، ارسلان
طراحی و آزمون رفتار خرید ناگهانی مشتریان [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 147-182]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد